tisdag 5 februari 2013

Tisdag

5 februari


Dagen började mulet och blåsigt .. Fixade till morgonbestyren ..
Så läste jag dagens tidning SN .. fikade min frukost med en skinkmacka ..


DAGENS MOLNBILD kl, 13,20
Stoppade ett  kuvert med en massa kattmöss ..




Som någon ska få .. vem säger jag nästa vecka ..  kattmöss och några bollar är det här







Varit ute och postat dessa .. sedan postat 2 andra brev ..

SEDAN innan jag gick så sände jag pengar vi min bank till en syster .. hon har fixat en krans till en annan syster som inte finns bland oss mera.. DET blir begravning den 13 februari .. det gick snabbt denna gång .. annars brukar man nästan få vänta en månad .. NU återstår bara att se om jag ska åka dit .. Både vill och inte vill .. VI har ju inte setts på så många år ..


DAGENS CITAT: Att vara chef är en position .. att vara ledare är en relation ..

DAGENS NAMN: Agata och Agda

Så har jag varit hos Karin en sväng .. där hämtade jag några bilder ur hennes veckotidning ..


 En barnhistoria .. den är väl söt


Så ett recept som lät så gott ..
 Ska nog prova det ..











VY från KARISNS köksfönster .. det kortet kom till av misstag.. för jag visade kameran för Lasse.. en sak .. men tyckte då att kortet var trevligt så det fick vara kvar ...





 Så lilla FRUNTIMRET som är i tidningen som jag fotade ur ..
hon är där varje vecka med sina små underfundiga  tankeord ..
















NU ska jag bara slöa resten av denna dag  .. eller ska jag det .. DET blir till att läsa min tidning som kom i dag  ÅRET RUNT .. så LIFEs .. reklambland
Så blir det korsord.. och lite möss som ska virkas.. den dagliga sysselsättningen

HEJ SVEJS  nu GO VÄNNER 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar