söndag 24 februari 2013

Vad ska ske

SÖNDAG ..

BARA VANLIG SÖNDAG

VAD SKA SKE .. vet ej .. bara varit vaken en dryg timma  ..
SOLEN SKINER .. men det blåser .. -3,6 gr
Lite moln på himlen ..

Känner mig lite vissen i dag .. vet inte varför.. bara är så .. DET är fibromyalgins fel ..


MAN ser så många fina bilder på nätet.. ROLIGA klipp är en sida som någon gör texter i bilderna..
Jag kan det också ..

Gör egna små bildtexter ibland..
I dag passade denna bild..
Jag känner mig lika vissen som tulpanerna är.

MEn det är ett tag sedan jag fixade denna bild ..


NÄR jag kollade molnen i dag .. fanns inga moln .. men en SKATA på antennen på grannhusets tak .. FAVORITFÅGEL ..

MEN det är lite i längsta laget för att få bra kort.. får zooma ut för fullt .. med min kamera ..





Förr sa man alltid..
TÄNK PÅ VILOPDAGEN .. SÅ ATT DU HELGAR DEN ..

MAN fick .. eller skulle inte jobba om man kunde undvika ..

DET är skillnad i dag .. då jobbas det nästan dygnet runt .. Tillochmed  Butikerna har öppet ..  NÄSTAN dygnet runt ..

KOMMER ihåg .. vilket rabalder det var på vissa .. när butikerna började ha söndagsöppet ..

OJ.. vad folk klagade då ... NU klagas det nästan om nån butik har stängt

OJ. oj vilken skillnad det har blivit ..

DAGENS CITAT: Hundar som skäller, biter sällan

DAGENS NAMN: Mattias och Mats ..

Vädret.. det skrev jag till att börja med ..

NU ska jag bara slöa i dag .. INGEN lust finns ..

HA DET SÅ BRA GO VÄNNER ........  HEJ SVEJS  ........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar