måndag 11 februari 2013

Solen

Är på väg fram nu .. mellan disiga moln

Varit ute en stund  . HÄMTADE min cykel som fått en regäl genomgång .. NY sadel .. och nya "bromsar" eller vad ska jag säga.. dom har fixat till handbromsen .. för utan bil blir det till att cykla mera .. I alalfall när jag vill storhandla.. om inte vännen kan hjälpa mig då.. för han ska hyra en bil lite då och då .. HANS bil blev ju också paj .. lite tidigare än min  ,, JA så kan det gå ..

DAGENS NAMN:  Yvette .. Grattis mitt  barnbarn .. Stora damen studerar i Uppsala ..

DAGENS CITAT: Man får ta folk som dom är och inte som man vill att de ska vara

Lite av dagens bilder kommer här .. Var ute en liten sväng




Dagens bilder  i blandad kompott ..

NU får det räcka för i dag ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar