söndag 17 februari 2013

Söndag

Mulet grått och trist 1+ grader ute

VÄDRET är som det är.. trist ..

DAGENS NAMN: Alexandra och Sandra

DAGENS CITAT: Ingen kan hjälpa alla, men alla kan hjälpa någon

SKA på 24 årskalas i dag .. äldsta barnbarnet fyller år i morgon .. men firas i dag .. hemma hos hans mor .. annars har han eget boende i Oxelösund ..

Men vet inte om jag ska förlja med .. för halsen tjärvar .. men det är några timmar kvar innan jag ska iväg .. så hoppas på det bästa ..


LITE BILDER ......


I går fixade jag en sallad ...VÄNNEN och jag åt mat .. en paj med broccoli bacon och lite annat i .. NU ses vi inte på 10 dagar .. då han ska på en rehabresa till Dalarna ..

Så har jag virkat en "massa" lurviga kattmöss .. Ska fortsätta med det i dag .. så kul ..

OCH har man bara  två händer och behöver linda garn .. då får man ta fotpallen till hjälp ..


I dag visades en likadan telefon på tv som jag har .. Inte nåt värde än men kan bli ..
PEDER LAMM  pratade antikt på Gomorgon tv-n .. i 4-an  .. VÅR .. säger jag .. för då var det vår första mobiltelefon .. satt i bilen .. när den inte var i husvagnen .. 80-talsnostalgi
HAR SPARAT den .. och kommer att göra .. 

Så har min FREDSKALLA börjat blomma,.  men  denna knopp satt långt nere .. så jag fick vika undan bladen för att kunna ta kort ...

JA det var detta ...  NYTT och GAMMALT blandat .. mest nytt ..

HA EN BRA DAG .. hoppas halsen kommer på andra tankar.. honungste ..dricks i dag ..
 
HEJ SVEJS GO VÄNNER .....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar