onsdag 6 februari 2013

Onsdag

Den 6  i dag  ..
Mulet är det .. blåser gör det .. 1,5 minus är det ..

DAGENS CITAT: Erfarenhet är att göra en massa saker man inte bör göra

DAGENS NAMN: Dorotea och Doris ..
DORIS var en klasskamrat i sjuan.. mitt sista skolår .. och min bästa kompis då

VAD ska ske i dag .. INGENTING .. för det kärvar i min hals  .. men känner mig bara lite trött ..

Fotat min billgt köpta amaryllis .. köpte den på torget  16 januari .. för 20:- styck




JAG  gillar denna blomma .. Många knoppar på denna mörka.. DEN ljusa kommer kanske att slå ut  i morgon  ...

NU ska jag slöa framför tv-n .. Känner i kroppen att .. det är kanske mer än bara halsont i min kropp ..
                                                   TROR jag ska göra så här
SÅ ALLA VÄNNER  HEJ SVEJS ..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar