torsdag 9 januari 2014

En dryg vecka

Har nu gått av detta året som är 2014

OJ vad tiden går..

Jag har haft två dåliga FIBRO-dagar  .. både vädrets fel och en stadspromenad i tisdags ..
DET slog ut min kropp en del  .. 4½ timme det var jobbigt.. men ändå trevligt..
JAG visste nästan i förväg att det skulle bli så  .. dels för det dåliga vädrets skull
Då .. ja då  ... DÅ mår min kropp  S K I T   ..
Lite piggare i dag   ... Men inte riktigt med  ..
Men ibland måste  man göra vissa saker .. FOTVÅRDEN 
och att hämta glasögonen ..
Då får jag gå oavsett vädret  .. FÖR se jag och dåligt väder går inte ihop ..
FIBROMYALGI  .. ja det är lite olika för olika personer ..


Letade efter en trevlig bild att skriva nåt på  .. gör så ibland  ..
OCH denna kaja ser väl ut att vilja fråga nåt .. 
Eller i alla fall  undra vad jag gör ..

OCH vad gör jag  .. FOTAR så klart
Kortet är taget en dag i augusti  2013 ..
Passade på då en dag i flyttröran som höll på då .. 
Kopplade av  med en promenad och vilade kroppen då ..

NU är det dåligt med promenader dessa molniga GRÅ-DISIGA REGNIGA DAGAR

MEN jag överlever
HAR min virkning eller stickning ..
 I DAG har jag löst korsord.. för i går kom ÅRET RUNT ..
Så nu är nästan hela den korsordsbilagan löst  ..

sitter en del vid datorn  .. kollar mina  tre bloggar 
SÅ FACEBOOK ..
 Så tiden går  .. men så sakta ibland  .. eller det bara känns så 

DEN här bilden  är tagen i MARS 2008 ..
DEN sände jag in till min  dåvarande blogg  ..
OCH vann tre månaders fri betalning .. den bloggen kostar pengar
123 -blogg eller nåt sånt  ... Så jag bytte .. då ..
DENNA and hade det så skönt där ibland Bellisarna  .. vid NYKÖPINGS ån
 BAKOM där vår lokaltidning har sitt kontor och tryckeri .. eller då hade dom tryckeriet där  

JA allt förändras  .. Så är det och så kommer det att bli

DAGENS ORD PÅ VÄGEN

HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar