tisdag 21 januari 2014

KRAMENS DAG

KRAMENS DAG I DAG  ..
 
HEJSAN alla vänner ..
DET har varit lite trögt några dagar  ..
Fick en yrselattack i söndags..
INGEN större fara .. vet att det beror på att jag har stickat lite för mycket dom sista dagarna..
 
DÅ blir det så .. SÅ därför har jag inte varit här..  sista dagarna ..
MÅSTE ta det lite lungt några dagar ..
LEGAT en del på SPIKMATTAN .. den är bra när man har ont  ..
Så somnar jag bättre på kvällen  ..
 
I lördags  bakade jag denna sockerkaka ..
 
I söndags  satt jag bara i fåtöljen framför tv-n  .. för allt snurrade då ..
GICK i ULTRARAPID nästan hela dagen  ..
satt med spikmattan bakom nacken  några gånger under dagen ..
SÅ på kvällen mådde jag bättre ..
I går måndag blev det en handlarrunda till ICA och även kast av lite tidningar o kartonger  ..
Kände efter om jag kunde gå och handla  .. det gick bra  ..
 
MEN fy vad det blåste emellanåt..
 
Så det blir inget mera här i dag  .. ska ta det lungt några dagar .. även med datorn ..
 
HEJ SVEJS go vänner ..
 
 
 
 
 

1 kommentar: