torsdag 23 januari 2014

SNÖAR i dag


KALLT var det i går kväll ... 10 grader minus .... Buuuuuuuuurr


TEMPEN ute och inne .. 10,22 .. denna snöiga dag ..

Vännen är hemma och tvättar i dag ..

JAG ska få hjälp .. med ............


......... att sätta upp tavlor .. av FIXAR - MALTE ... . en tjänst som kommunen har till äldre ..

SKA bli skönt att få upp dom nu .. efter snart 5 månaders boende här ..

........ men ville vara säker först var jag skulle ha dom ........

NU har jatg bestämt mig ..........

I GÅR var VIONORD här och STÄDADE .. skönt att det finns hjälp för olika saker ..

VIONORD .. dom kostar pengar .. men det är det värt ..

FIXAR-MALTE .. är gratis..


DAGENS SNÖVÄDER på innergården ..


.......... OCH på framsidan över parkeringen med garagen i bakkanten ....

I kväll ska vännen och jag äta FALUKORV i ugn .. med kokt potatis ...

ANNARS blir det en lugn dag .. Känner att jag måste ta det LUNGT både med STICKNINGEN och DATAN ..... FÖR nu efter denna datastund ..
känner jag av mitt onda ..
SÅ NU ÄR DET STOPP för idag ..........

HEJ SVEJS go vänner ...


 

3 kommentarer:

  1. Ha en skön lördagskväll...............

    SvaraRadera
  2. TACK MUFFLO .. vov vov ..

    SvaraRadera
  3. Nu kom jag ihåg att jag svarat här
    Jo deflesta bloggar är gratis, men det finns inte så mycket att göra på dem.
    Har haft måga förit har ju hållt på i 10 år.men kommer nog betala för den här.

    Kram

    SvaraRadera