söndag 26 januari 2014

Söndag 26-1

OJ vad tiden går ..

Några dagar sedan jag var här  .. FAKTISKT lite trött  .. och varit lite irriterad .. tappade en PLOMB  .. så i fredags var det tandläkaren  .. det innebar både en lång promenad på 40 minuter .. .. men det gick bra .. hade sällskap av vännen halva vägen ..
SÅ kostnaden .. den hade jag kunnat slipp 1570:- gick det  "KALASET" på 

FÖR övrigt är det ok .. trist väder bara i dag .. blåser och minus 4 grader.. liet sol mellan alla moln ..

Vännen åkte till Finnspång i går och blir borta nästan en vecka  .. SEDAN får vi se ..

Vädret är som det är.. men det går sin gilla gång om dagarna  ..
JUST nu en maskin tvätt på g ..

 
Moln  i dag denna söndag ..
 
JAG har haft lite problem med mina axlar .. men nu har jag virkat lite kattmöss ..
 5 av dessa virkade jag i går  ..
Så nu kanske jag törs fortsätta med min halsduk ..
För den vill jag ha klar ..
DENNA bild är tagen på balkongen  .. det har farit in lite snö där  .. ett hjärta var där i dag ..

 
VAD SKA SKE MERA  .. VET EJ .. TAR dagen som den kommer  ..
 
Tavlorna kom på plats  .. det blev väl som jag tänkt mig  ..
 
I köket fick jag upp denna lilla hylla .. Mikron får stå som den står.. Mina flaskor är omplaserade på bänken där.. Så deå blev det lite bättre plats i fönstret för mina blommor  ..
..  ska köpa några SANKT PAULOR  .. det vill jag ha ..  har haft men dom var dåliga åkte ut vid flytten  .. dels för jag ville   rensa lite då .. och visste ju inte hur många blommor jag skulle få rum med  .. då ..  FÖR det var andra som jag inte ville kasta  ..

I KVÄLL ska jag spela BINGOLOTTO  .. Men det bara blev så ..  FÖR ATT .. jag var inne på BINGOLOTT. SE  .. brukar vara där ibland.. för att köpa en lott ..
då var det en bonus 20  kr.  .. så då spelade jag en variantbingo  .. en till .. vann 80:-  .. så därför köpte jag denna bingolott  .. spelar sällan .. kollar mest  .. men nu ett tag har det varit  naturprogram på 2-an .. som passat bättre  i min smak ..   MEN SOM SAGT i kväll blir det BINGOLOTTO ..
Så kollade jag på POSTKODEN . Se  då hade jag vunnit 160:-   så denna vecka har jag haft lite flyt på mina spel ..

SÅ HEJ SVEJS MINA VÄNNER
 

 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Då får vi hoppas på storvinstk.
    Tack ska du ha. Men jag har redan en blogg här men ska lägga ner den. Haft i 5 år. Jag ju blogg.se också.

    Kram

    SvaraRadera