onsdag 29 januari 2014

Gråmulet

MED LITE sol ibland ..

JA vädret  .. ja det är som det är .. TRIST just nu  .. DET har varit halv storm stundtals vissa tider dom sista dagarna..   SNÖAT  .. YRT  .. BLÅST .. MULET  ..  Så i går kom solen fram en kort  .. väldigt kort stund .. Samma sak i dag ..
MÅNDAG DEN 27 - 1  09, 47  
DÅ hade jag kunnat göra som BJÖRNEN gått i ide..  SKULLE gå till tandhygenisten då  .. men ringde återbud .. FÖR att gå i detta blåsiga och snöiga väder i 40 minuter ..  Så skulle ajg ju hem också ..OCH 2,5 minus   
INGET för min FIBROMYALGI-KROPP..   SÅ det blev en dag hemma med lite småplock  och en del sovande  .. så den dagen den gick ..

TISDAG den 28 - 1  09,48
Snöat en del hade det gjort då .. på natten .. folk fick skotta fram sina bilar ..
Jag vill ha BLOMMIG falukorv till LUNCH  .. mamma nåt annat vill jag inte ha  ..
Ja så kan man säga och göra  .. undrar om det var så VEM det nu var som sjöng denna sång.. tänkte att det skulle vara  .. KOMMER inte på vem ..  SKAM den som ger sig..
KOM på HASSE ALFREDSSON var det ju  ..
dotorn hittade det när jag skrev BLOMMIG FALUKORV ..
MEN fy på mig .. inte leka med maten   .. Men kunde inte låta bli
OCH den lunchen blev trevlig där i min ensamhet ..
 
MIN soljuslampa på balkongen ..
 
I går så bakade jag lite  ..
Sockerkaka och limpa  med bakpulver och filmjölk
 
ONSDAG i dag 29 januari ..
INGA bilder i dag  .. vädret är så trist så jag tog inga bilder i morse ..
HELT ENKELT inte  lust  ..
DISKADE i maskinen har jag gjort  ..  sedan snyggade jag till på diskbänken   ..
detta var i går ..
Men snart är det disk där igen  .. föresten det är det redan .. fast en del är i maskinen ..
 
I går löste jag korsord nästan hela dagen .. ÅRET RUNT kom med sin bilaga i..
 Löste en del nu på morgonen ..
 
NU är det slut för i dag  .. här på sidan
HEJ SVEJS .. tills nästa gång jag   är här ..
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar