onsdag 20 mars 2013

Busväder .. mm



FY ATTAN vilket väder vi har här denna onsdag


INTE kan man tro att det är VÅRDAGJÄMNINGEN i dag


DETTA var i går.. men stundtals ser det ut så här denna dag ..


Allt är vitt där ute nu igen ..


SOMMAR på balkongen .. det ser ut att dröja ..


En pelargon ..  Blommade kvist .. ett skott jag tog ..
för blomman höll på att ramla..


MAN längtar .. men detta är ett minne blott ..
SER ni min lilla buskatt ..
som skulle bli 24 år den 24 .. men gick bort för 14 år sedan ..
Men han finns fortfarande i mitt minne ..
liksom mina andra två änglakatter..


MITT yngsta barnbarn .. fyller snart 19 år..
Här i mammas strygga famn..


Så en liten tjej som blir  22 i sommar .. barnbarn nummer två


Så mitt äldsta barnbarn .. Fyllde nyss 24 år..
DET var alla mina barnbarn .. BRUKAR säga..
att när det är födelsedagar och jul.. då är det bra att inte ha så många..
när man inte har det så gott ställt ..  HAR två vuxna tjejer ..
en har två grabbar .. den andra en tjej ..
MEN MAN FÅR RÄTTA MUNNEN EFTER MATSÄCKEN sägs det ..
DET GÖR JAG ..
MEN ibland vill man ge .. fast kassan är skral ..
MÅ SÅ GOTT DENNA SNÖIGA  ONSDAG ..
minus 3 grader  nästan snöstorm ...

HEJ SVEJS i detta busväder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar