lördag 23 mars 2013

MAT



Ute blev det i dag

ELLER vad säger man när man går på restaurang
Jag och en väninna åt mat på ANNAS i dag .. en restaurang.. där många äldre äter.. HUSMANSKOST har dom där.. bra pensionärspriser ..
OCH GOD MAT HAR DOM ..

 

Fläskkotlett var det..  och svampsås .. MUMS


JAG textar en del bilder i Photostudio .. ett program som jag har på min dator.. 
Matte sa åt henne o vara tyst.. Därför skrev jag så här..


OXANA .. slickar sig om munnen .. vi prata om maten vi sak äta..
MIN NAMNE och jag .. var där en stund innan vi gick iväg ..

PÅ hemvägen tog jag kort på denna MÅS .. högt upp .. 
 MED bra zoom blev det riktigt bra ...  SER ut atta vara en ung mås .. 

 

VÄLDIGT högt upp satt denna mås ...


VILL MAN INTE TA ETT KORT I TAGET ..
kan man sätta ihop flera i mitt fotoprogram .. FINNS många mallar att välja på ..
från två kort till  nio kort ..  

DET blev med andra ord .. en liten promenad i dag ..
den avslutades på en antikaffär .. bara lite koll .. så en sväng till ICA innan jag gick hem ..

HA EN BRA DAG NU ALLA VÄNNER ..
I MORGON ÄR DET SÖNDAG
HEJ SVEJS ..
DAGENS CITAT: Ibland är det skönt att bara vara
 
SKRIVA måste man göra här för att andra ska kunna läsa

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Så kan det var ibland.. MAn äter inte allt.. här kunde man välja.. lite om man ville.. DET är bra med den restaurangen.. Ligger intill ett äldreboende..
    MÅ SÅ GOTT

    SvaraRadera