torsdag 14 mars 2013

SOLIGT

Men vad kallt det var i morse

DAGENS VÄDER. kl, 12,.. +- 0 grader .. Sol o moln .. Blåser

DAGENS NAMN: Matilda och Maud

DAGENS CITAT:  I mörkret är alla katter grå ..



Härligt blå himmel var det vid 8-tiden i morse








TIO nya möss blev det i går
Av garnet som kom med posten











OMplanterad blomma .. men vet inte vad det är .. eller kommer inte ihåg.. den köptes som frö på en utlandsresa för en del antal år sedan .








I dag blev min sockerkaka väldigt rund och fin ..
MIN gäst blev glad  ..
OCH god var den
Gästen har gått hem ..

VAD ska jag göra i dag ..
HAR gjort en pannkakssmet ..
SÅ det ska gräddas pannkaka om en stund..
FÖR mat måste man ha ..
OCH mjölken höll på att gå ut ..
alltså i datumet ..


SEDAN blir det till att virka flera kattmöss .. tills lagerlådan blir full .. Så det bara är att stoppa när det är dags för nästa omgong som ska sändas ..
NÄR det blir vet jag inte nu ..

 POST .. Kommer lite ibland
DET var dagens notering ..
HEJ SVEJS..

2 kommentarer:

  1. På lördag får du kika in på min 365-blogg. Då får du se hur dina katt-möss kan se ut efter att ha varit i klorna på en leklysten katt.

    Ha det gott och hoppas värmen kommer snart.

    SvaraRadera