lördag 16 mars 2013

Solig lördag

OCH en hel del moln ..

DAGEN  började lite tidigt.. eller jag vaknade tidigt är mera riktigt ..
TRÖG var jag .. i går .. den dagen vill jag helst glömma .. för fy attan så yr jag var .. JAG har lite problem med mina öron .. KRISTALLSJUKAN.. då kommer yrseln .. Bättre men inte helt bra i dag .. KAN göra det vanliga utan större bekymmer..  Men i går.. då sov jag bort hela dagen .. 

DAGENS VÄDER: Sol och moln. - 4 grader ..

DAGENS NAMN: Herbert o Gilbert

DAGENS CITAT: Tråkigheter är allvar utan innehåll

Lite bilder ..


Morgonmoln kl, 8,08  Baksidan






Framsidan vid samma tid





En timme senare   baksidan


LITE skrynklig var dagens SN







MEN blev glad när jag kollade korsordet

JAG vann i förra veckans inskick



Skatorna har fullt upp nu ..

i ett av träden på baksidan ..

FULL zoom här




Ingen zoom allas här

Deras träd det högra.. där sitter dom ofta





HALV zoom ..

DÅ hade dom redan flyttat på sig..





FICK en ny laddning med garner fån LOTTA

HON som jobbar på katthemmet i Norrtälje ..

HON hade besökt sin mamma .. som sände med en massa garner som  .....

KATT-MUS-MARGARETA skulle ha ..
DET var jag det ..

ETT nystan var lite udda  .. SÅ många färger i ett och samma nystan tror jag inte att jag sett tidigare  .. söt blev den  kattmusen






HÄR är den och några andra som virkades häromdagen .. 


JAG skulle vilja gå på BOMÄSSAN som är i stan i helgen .. men känner att mitt huvud inte riktigt vill det .. Fortfarande lite yr .. MEN inte alls som i går ..


NU ska jag ta det lite lungt.. Känner att mitt huvud inte riktigt vill som jag vill 

SKA ta en fika och kolla på BEGRAVNINGEN av PRINSESSAN LILIAN ..

HEJ SVEJS GOA VÄNNER 



4 kommentarer:

  1. Ja det är inte roligt med kristallajukan. Jag har den inte men har tinnitus i stället. Det är ju mest på natten som jag får problem när det är tyst. Då får det bli musik på.
    Nu har jag provat på en annan hemsida. Ska ta bort den på blogg.se. Får se om jag fortsätter med den nye. Jag gör det om den fungerar bra. Ha det bra.Kram/ Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJSAN.. Tinnitus har jag också .. värst när jag inte använder mina Hörapparater.. Så på natten är det värst.. men det finns där hela tiden .. Kristallsjukan är jobbig.. men den har varit bra länge.. men n u .. nej fy.. KAN bero på att jag virkat extra mycket ett tag ..och spännt mig då blir det värre ..

      Radera
  2. Den musen blev ju jättesöt med alla sina färger :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. DET finns två .. och blir nog två eller tre till .. MEN nu är det lite virkstopp ett tag .. finns 110 klara.. JAG tror jag virkat lite för mycket ett tag.. men så roligt.. HAR fåt så ont i huvudet.. tror jag spänner mig när jag virka.. MEN nu kan jag ta det lite lungt ett tag .. HA DET SÅ BRA ..

      Radera