torsdag 7 mars 2013

JAG HAR VARIT

PÅ FISKSPA..

Så trevligt så


FÖRTS fick man sitta i ett fotbad..
 MED vibration
DET var trevligt



DÄR ska jag sitta sedan med mina fötter bland fiskarna
 HÄR är fötterna i akvariet .. NU är det lite småkillande .. BÅDE här och DÄR.. men skönt


Fiskarna hade jämt göra att äta ..

 NU är det hela över ..


DEKORATION fanns  i akvariet

 DETTA VAR en trevlig upplevelse .. DET SKA JAG GÖRA FLERA GÅNGER ..

NU är min mat klar.. POTATISGRATÄNG.. färdigköpt men den ska gräddas .. det är klart nu ..
Tiduret ringde ...  SÅ SKA JAG TA ETT GRILLAT KYCKLINGLÅR TILL DET ..

PÅ förmiddagen var JAG till RUSTA som ligger i ena ändan av stan vid ett KÖPSENCETRUM som bara har några år på nacken ..


Här var jag .. fick gå en bra bit till RUSTA

Bussen stannar i ena änden av köpcentrat .. RUSTA ligger i den andra .. till vänster i denna bild.. en bit bort ..

HÄR var jag förra gången .. för en vecka sedan .. ARKEN ZOO


NUMERA blir det bussturer.. Förr blev det bilturer .. MEN utan bil .. då får man ta till det som erbjuds..
NU BLIR DET BUSSEN ..


I DAG KÖPTE JAG  en massa garner.. 200 grams nystan för 19,90 .. PÅ ICA kostar dom 59:- eller två för 99:-  så jag passade på att ÅKA till Rusta i dag  DET blev 5 nystan för 99,50
 Så några andra garner för bra pris..   MAN får passa på när det är EXTRAPRISER

NU ÄR MATEN KLAR ...  fick  ställa in den i ugnen en stund till.. NU SKA DET BARA SVALNA TILL ÄTTEMPERATUR ..

DET blev en trevlig dag i dag .. MEN vännen ringde och sa att han blir kvar i Finspång hos dottern .. HON HADE hoppat för mycket på sin GIPSADE fot så gipset var trasigt.. INTE BRA
MEN med två hundar .. dom har hon fått hjälp med.. men ändå .. SÅ en katt .. hemma inne behövs det lite passande .. SÅ ska det lagas mat .. en 6-åring som ska passas . och hämtas vid dagis..

SÅ NU SKA VÄNNEN HJÄLPA HENNE nån vecka eller så  ..

NU SLUTAR JAG FÖR I DAG  HEJ SVEJS ..

4 kommentarer:

  1. Har böjat skriva här många gånger men ramlar ut varje gång.
    Säger hej och tack förkommentaren. Jag fotar inte med mobilen.
    Nu är det bäst jag slutar, skrev mera men som sagt. Lika på alla blogspot.

    Kram

    SvaraRadera
  2. JAg förstår inte varför du ramlar ur.. JAG fattade för att du fotade med mobilen.. kanske bara ibland då .. TRIST att det strular när du skriver.. är det bara här eller på andra håll också.. HA DET SÅ BRA

    SvaraRadera
  3. Det såg ju inte helt fel ut det där men fiskspa :). Nu förstår jag lite mer vad dottern berättade om när hon var där. Kanske ska jag ta och prova på det jag också.
    Oj, nu ska det virkas ännu mer förstår jag :).

    SvaraRadera
  4. DET tycker jag du ska göra.. det var faktiskt riktigt skönt.. inte alls så kittligt som jag trodde.. bara röra lite på foten. i så fall.. JAg ska göra det flera gånger.. Priset kan väl variera 300 för 30 minuter.. NU var det bara en kvart.. prova på pris.. 100 kr..

    SvaraRadera