måndag 18 mars 2013

Lite gammalt

Får man ta till

 
När man inte har nåt nytt att skriva

LETADE bland gamla bilder .. hittade en del trevliga som jag tänkte visa


DÅ var vi en familj .. Skulle tro det är 1974 eller däromkring..
Skilde mig 1981 ..   BARNEN är stora nu .. och har sitt ..


HÄR syns årtalet .. så det behöver jag inte fundera på ..
HÄR vid  husvagnen med min SAMBO ..
som tyvärr gick bort alldeles för tidigt ..
HUNDAR o KATTER .. inga problem .. Kurre i barnvagnen ..
Mirre under .. HUNDENS namn kommer jag inte ihåg..
men han finns inte nu .. EN arbetskollega som hälsade på ..


I dag är mitt barnbarn 22 år och studerar i Uppsala..
MEN JORDGUBBARNA var visst sura .. eller varför denna min ..
MEN så söt ändå .. är hon ..


Fredrik nu 24 år.. här har han  alldeles själv köpt sin första glass.
i kiosken vid campingen .. hälsade på mormor . då en solig dag ..


SÅ glad han var då .. köpt glassen själv.. DUKTIG var han ..


HÄR var det en långpromenad. och plockade björkris .. två syskon ..
MINA två FINA flickar.. 
1992  tror jag det står  på kortet.. lite svårt att se..


DENNA fina kaktus är lite för stor att ha hemma ..
 detta är på KRETA .. en dag  1995 jag fyller 50 det året ..
en presten var denna resa ..


En härlig sommardag vid DÅ.. vår sommarstuga ..
STUGAN har min ex-man kvar .. En härlig tid var det..
SAKNAR DET.. på sitt sätt .. 
Men jag ångrar ingenting av det jag gjort.. med skilsmässan ..
HAR bra kontakt med  allt ändå ..


HOLLAND .. provar skor med en reskamrat .. 2001 ..
en fin resa .. en bussresa var det .. trevligt..


2004.. jag läste på KOMVUX .. som i dag heter CAMPUS ..
 LITE engelska och data .. lärde mig att hantera datan ..
och lärde mig hantera bilder mm .. trevligt .. men ändå inte min grej ..


EN vit and 1991  fanns denna i ån .. den har jag inte sett sedan då ..
men det finns en annan vit and.. men den är mera beige och en del brunt i ..


DAGENS AND.. den tog jag 24 februari en solig vinterdag ..


SÅ måste mitt tredje barnbarn få vara med..
NU är han 19.. blir det i april.. här är väl fem år sedan ..
ÅKER Snowbord i RYSSBERGSBACKEN ..
JAG var där med honom den dagen..


HEJ SVEJS FÖR NU..

för nu har kroppen fått lagom med stryk av att sitta vid datorn.. 

KRAM ALLA GOA VÄNNER

13-03-18 13:21

2 kommentarer: