fredag 8 mars 2013

KATTMÖSS

Har jag stoppat i dag

125 stycken är klara.. nja inte riktigt .. dom ska sys ihop i baken



KATTMössen på gång att stoppas



Nu måste jag ha en liten fikapaus.. 25 är klara

Tror jag dom är backen nu

 NU är alla 125 stoppade


Kattmnta och fibervadd går det åt lite

GARNERNA .. har jag fått mycket

Men köper ändå en del när det är billigt



En överfull - HINK med kattmöss

NU är det jobbigaste kvar

ATT sy ihop allla ..

Stoppningen tog väl en timme .. med lite springa runt .. för se jag har ju svårt att sitta still ..


 LITE moln var det kl, 12.33












Måste ju fota lite moln också  ...   Så eftermiddagsmoln .. över gannhuset .. kl, 16,00 
 FEL inte ett ändaste moln såg jag då ..




I dag orkade inte tidningskillen stoppa in tidningen ..  eller vara det bara otur att den inte åkte ner på golvet..









DET får räcka med detta i dag .. FÖR jag har varit trött och haft ont i huvudet ..

BÖRJADE  stoppa mössen för att skingra tankarna .. det gick riktigt bra .. men lite ont är det fortfarande i huvudet ..

HA EN BRA DAG.. eller kväll kanske jag ska säga nu .. kl, är 16,35

HEJ SVEJS ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar