onsdag 13 mars 2013

Paketavi i går



I dag fick jag hämta paketet


Alltid lika spännande med paket ..


Nu har jag hämtat paketet ..


SÅ mycket fina garner till mina kattmöss ..
 TACK snälla ni som skänker garaner till mig ..


HELGENS och sista dagarnas  NYTILLSKOTT bland kattmössen

I går var det storstädning av vardagsrummet .. HAR lite kvar ..
FÖR med fibromyalgi i kroppen går det sakta .. får ta lite i taget ..
SÅ min onda höft som också är besvärlig..
KAN ju inte böja mig som jag vill.. SÅ jag får ju så  in i bombens ont ..
OCH trött..
Jag sov två timmar i går em..
av tröttheten efter städningens första etapp ..


LITE av gårdagen röra .. Innifrån rummet


FRÅN föstret sett  .. RÖRIGT var det  .. 
 MEN man måste ju plocka undan för att komma åt..

 

SNÖAT i natt .. och en stund på morgonen i dag ..
snöar nu också  när klockan är 11,30 ,, denna onsdag ..
VARFÖR ska vår herre släppa ner mera snö ..
det räcker som det är..


I dag var det sopdags  här hos oss.. 8,31 kom dom i dag ..

SKA FORTSÄTTA med städningen ..
REDAN planterat om och kastat två blommor ..
MEN har man runt 30  så kan det väl inte göra så mycket ..
men  3 pelargonskott på gång.. så snart är det fullt i fönstren igen ..
NU får det räcka för nu ..

HEJ SVEJS go vänner ..

 
DENNA maskin och jag är oftast osams .. men den är ändå bra att ha..

2 kommentarer:

  1. Vilket paket,,,,,alltid roligt att titta in till dig och titta på bilder och läsa,,

    Må gott och hoppas du får en bra dag,,,kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK.. roligt när någon skriver att dom gillar det jag skriver.. KRAMISAR .. Må så gott

      Radera