söndag 3 mars 2013

Lite bilder

DAGEN började med VASALOPPET

Frukost under tiden ..  blev trött bara av att se dessa duktiga löpare ..

Stickat har jag
gjort lite då och då i dag

NU är det TOFFLOR PÅ GÅNG


Så lite korsord.. och datapyssel ..
NU här på hemsidan .. lite bilder ..









Massor av blåst har det varit

ARDISIA heter denna blomma Lite svårt att se texten som jag skrev in på bilden ..
Fick den av grannes dotter i december .. NU BLOMMAR DEN ..


 Underbara man .. var på programmet Sverige i lördagskväll. 19,00

BILDEN tog jag från TV-n ..



 

















FEL ordning kom dom i

3 .. 2 .. 1  ..  Kattbilderna



MIN läggtid var detta i lördags kväll ..
alltså i går..




Parkerat på fel sida av gatan ..
 två fick jag med.. men fem var dom

Klockan är 19,30  lördag kväll


DOM lyste fint i går kväll ..
Trodde inte dom fungerade.. men solcellen var det tydligen inget fel på
 

DAGENS MOLN kl, 16,00












HEJ SVEJS FÖR I DAG ..

MÅNDAG och NY vecka i morgon










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar