söndag 24 mars 2013

Söndag i dag

 
 
13-03-24 13:41 |
Hade skrivit nästan klart på ett inlägg
 
I DAG har jag kopierat denna sidan från min blogg PÅ ICAKURIREN ..
gör det ibland
DÄRFÖR en del text som inte brukar vara här annars..
i dag tog jag inte bort allt som brukar komma med..

Men skulle hämta en bild till.. som var i kameran .. då försvann allt.. för jag tänkte inte på att jag släckte ner sidan .. SÅ KAN DET GÅ..
BÖRJA OM FRÅN BÖRJAN ..

VAR ute en kort stund i dag .. men solglasögonen  låg kvar hemma .. så jag ville inte gå så långt då .. HAR ju både grön och grå starr .. SÅ jag ska inte vara utan solglasögonen när solen skiner ..
Så det blev en kort sväng med mina plastpasar som skulle kastas.. och en påse med papper.. VAR kommer allt ifrån .. kan man undra ibland ..
INGA kort tagna då ..  men bor man som jag gör.. så finns det mycket att fota ändå .. I DAG var det en mås på granntaket ..
HANS ATT där så fint.. länge satt han där och spanade..


DUKEN jag vann häromdagen .. den ligger på köksbordet nu ..
bra påskduk ,, Så en vas med ris.. Så nu är det påskpyntat ..
det lilla jag ska pynta..


HÄR är molnet som jag skulle ha när det strulade ..
INTE lika soligt nu som för en timme sedan .. men ändå fint ute ..


DET blir ett moln till .. från framsidan är det ..
det andra var baksidan av huset ...



LUSTIG ISFORMATION vid FORSBRON ..
tog det när jag gick hem från maten i går.. 
DET sitter vid ett brofundament där i mitten av bron ..

DAGENS CITAT: Misslyckanden är hållplatser på vägen ..
EN vecka kvar så är påsken över..  ANNANDAGEN finns ju kvar

HA DET SÅ BRA GO VÄNNER


Kategoriserat som Vardagsliv

2 kommentarer:

  1. Det känner jag igen fråm Icakuriren. Där har vi den blomman med bären som jag har tre lika av. Glömde namnet precis. Men visst är fina.

    Alla bilder är fina.

    Önskar dig en fin påskvecka. Kommr inte var här så mycket. Göra några mobilinlägg bara.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ardisia heter blomman .. MÅ SÅ GOTT.. soligt.. men blåsigt. Nu vid 12snåret är det + 4 grader

    SvaraRadera