måndag 4 mars 2013

HEJ igen

Tittar hit en gång till i dag

För jag var hos grannen och fikade .. TOG lite kort med MOBILEN ..
MEN vad då .. gillar inte det riktigt.. BLIR inte lika bra bilder.. MEN tänkte testa det i dag ..



VÄNTAR på att kaffet ska komma





DET KOM med denna semla..
HEMBAKAD
OCH GOD





TOG kort på hennes fina
KAKTUS ..
men är det JUL-- eller --PÅSK-Kaktus
DET vet jag inte .. Men vacker är den




Detta är en gammal bild på denna vackra mås

DEN kommer upp på min DATASKÄRM lite då och då ..

DEN finns med i en bildmapp  till MIN SKÄRMSLÄCKARE .. Tycker den är så söt ..






LIKSOM denna RÖDHAKE..

SITTER på ett räcke till en liten veranda .. på ett sommarkafé där jag var för ett par somrar sedan ..


NU VÄNTAR jag på att våren ska komma ..
OCH att jag kan gå ute och fota fåglarna ..





SÅ lilla söta TRULS.. som nu är tre år ..
en bloggvän som jag hälsade på utanför NORRTÄLJE .. när jag var  till KATTHEMMET DÄR ..


Jag har en del av mina favoritbilder i denna SKÄRMSLÄCKARMAPP ..

Så innan datorn slocknar .. så rullar ett 30-tal bilder runt en stund ..



DETTA hjärtmoln ÄR FAKTISKT ÄKTA
TAGET av mig
KLOCKAN 21,20   DEN 1 augusti 2011

IBLAND är man där med kameran  vid rätt tillfälle .. FÖR dessa röda moln finns oftast bara en kort stund .. sedan är dom borta ..



DENNA lilla kanin var på himlen en dag
DEN 27-6-2011 .. NÄR jag var på stan .. men när jag gick åter hemåt.. var den borta ..

Så har man inte kameran med sig.. då får man inte alltid dom där specielel bilderna ..


SÅ var det med det .. ÄR man lite molntokig..
DÅ kan man  se många lustiga små molnfigurer

 SOM denna lata gubbe ..

FÖR håll med om att det ser ut som en gubbe som ligger och vilar ..
BARA soffan som fattas ..
21-7-2012 klockan 15,57 tog jag den bilden ..


NU får det räcka för i dag
HEJ SVEJS  GO VÄNNER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar