söndag 13 januari 2013

Barnen leker


 NYA grannar har jag fått
Här leker barnen på baksidan
Pappa o mamma är en bit ifrån ..


KUL att se dom leka ..

I dag har det varit lite kallt  
JAG har inte gjort så mycket i helgen .. mest slöat  
NU var jag nyss och handlade och sedan till Karin på en fika

Det har varit mycket ringande om min bil dom sista dagarna 
SÅ få se i morgon hur det blir ..

JA dessa bilder.. dom vill inte vara där jag vill att dom ska vara ..
INTE blev det bra men bättre .. DET var några skator på baksidan i dag som hade partaj i snön .. UNDRAR om dom redan  har fått vårkänslor 





Nu får jag ta och fortsätta med att plocka in mina saker som jag handlat.. för jag får inte riktigt till det som jag vill .. 


PRATADE med vännen nyss .. HAN ska tömma bilen åt mig.. så kanske jag slipper ÅKA till Norrköping med en hyrbil .. STRUL kan det bli med gamla bilar när dom går sönder på fel ort .. så att säga ..  SEN är frågan .. hur det blir med den som ska köpa skrotbilen .. SYND på så fin bil .. bilen är fin.. BARA motorns som är paj .. MEN desto  större fel är det .. JA ja. så kan det bli .. Fjädern som håller hjulet som styr  kam remmen ..  Fråga mig inte mer .. MEN en dyr historia att laga en bil med det felet är det..
12 år gammal med ett värde på 15000:-  inte värt det ..
Här är bilen  vid däckbytet.. tror det är vinterdäcken som ska på här eller av
JAG ska ta och göra nåt annat nu . men har ingen lust ..
HEJ SVEJS GO VÄNNER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar