onsdag 9 januari 2013

Onsdag

Disigt och den sista snön är också på väg bort

VAKANDE sent i dag .. även om jag lade mig tidigt i går ..
så var jag vaken i natt en stund ..
BEKYMMER  JA både och ..
BILEN är fortfarande kvar på verkstan .. inte hört nåt än ..

DAGENS VÄDER : Disigt .. mulet .. blåser .. nollgradigt

DAGENS NAMN: Gunnar och Gunder

DAGENS CITAT: Även små förändringar kan betyda mycket







EN skrattande katt   HA HA

MIN änglakatt som Gäspar stort .. men håll med om att det ser ut som han skrattar ..

OCH att hålla sig för skratt .. det kan jag göra i dag efter alla bekymmer med min bil  ..
VAd ska man göra åt gamla bilar  .. BARA att vänta och se  .. för när dom hamnar på en verkstad  .. ja då kan tydligen vad som helst hända  .. DEN blev bogserad i fredags .. till ett ställe  .. SÅ när jag ringer och kollar i måndags .. jag kollar .. jag hör av mig  .. I går .. jag kan inte hitta felet  . den måste till en MAZDA - verkstad  .. så nu är bilen på ett annat ställe  .. Så nu är det bara att vänta och se  .. OM DEN ÄR DÄR  .. för i går kväll hade den inte kommit dit  .. så nu undrar jag vad som händer ...

OCH vännen kommer inte hem .. MEN han har sin dotter och barnbarnet att vara hos .. så han klarar sig .. men  men  .. så det kan bli  .. 12 år gammal bil ..

NU ska jag bara slöa i dag .. hej svejs.. vi hörs .. fortfarande kan jag inte lägga in nya bilder .. FÅ ta gamla..  KAn gå in via FIREFOX .. men gilalr inte det .. MEn kanske måste lära mig den .. om det blir mer strul med internet explorer ..  Men nu får det vara så här för i dag

HEJ SVEJS ALLA VÄNNER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar