tisdag 8 januari 2013

HEJ SVEJS

Nu är det eftermiddag denna tisdag 

Då har jag slöat .. eller suttit i telefonen .. 
MIN bil är fraktad vidare .. men inte var han där .. 
RINGER första verkstaden igen
Men bilen var inte iväg fraktad än .. BLÄ

BARA att avvakta .. trist när man inte får besked som man vill 

Mulet har det varit hela dagen .. Hjälpte grannen med några tavlor
SEDAN slöat .. LÄST i NYA ÅRET RUNT som kom Men NUMMER  TVÅ saknar jag
FÅ se om den kommer i morgon


DÄR kom tidningen .. såg när han var på gården .. så då var det bara att passa när den for in genom dörren

SNÖN som kom i natt ligger kvar

DÅ får jag se hur länge jag får använda FIRERFOX

BRA att jag fick hjälp med att instalera det för ett tag sedan ..
Då kan jag använda det i nödfall .. Men där finns nu en massa uppdateringar som jag inte vet om jag ska ge mig på eller inte .. NU är jag inne på mitt vanliga igen
INTERNET EXPLORER
DÄR känner jag mig hemma ..
PÅ Firefox är det lite småstrul  .. Men bilderna får jag in 
Så jag får växla lite ..
BARA ATT HOPPAS ATT INTERNET EXPLORER får ordning på sitt strul ..

JAG  SOM TRODDE ATT jag hade  varit på nån knapp . men så var icke fallet ..
SKÖNT ATT VETA

TACK Syster LOTTA för detta tips om Firefox .Och att jag hade det

HEJ SVEJS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar