lördag 5 januari 2013

Trettondagsafton

Och en molnig dag är det
-2,3 grader och månen är uppe nu när klockan  är ½12.. denna lördag

INGA bilder i dag heller .. FATTAR inte vad som hänt ..

Fick upp en sak där man kan ladda upp filmklipp. men efter tio minuter så avbröt jag det ..

Vet inte om det går eller inte.. men så lång tid kan det väl inte behöva ta ..

FÅR försöka med nåt annat ..

Photo: Här är den framför tv-n nu ..

Buketten ska kastas i dag .. den som jag fick för en dryg vecka sedan
FY ATTAN när det inte blir eller är som jag vill

JAG BYTTE JU HEMSIDA för jag trodde jag skulle slippa en massa strul ..
men nu är det samma sak här .. UNDRAR vems fel det är .. MITT eller BLOGSPOT ..
HA,  HA  jag hade ju en bild på buketten i rätt storlek som jag visat här inne

DAGENS CITAT: Den som ruvar på hämd håller sina egna sår öppna

DAGENS VÄDER: nu kl, 12.03 Sol och moln .. -1,1 grader svag vind

DAGENS NAMN: Hanna och Hannele ..
TRETTONDAGSAFTON

Då får det räcka så här för i dag .. för när jag inte kan få in bilder från min bildmapp  på det jag tagit i dag .. då är det inte kul .. SÅ jag får återkomma ..

Photo: Månen är uppe ..
MAN FÅR TA TILL OMVÄGAR .. VIA FACEBOOK .. för tillfället
MÅNEN är uppe bland molnen ..
Men nu är det ljusare på himlen än då jag tog denna bild för en stund sedan ..
EN STUND SEDAN .. vad säger det .. JAG tog den  11,35  .. NU är kl, 12.10

JAG är ju lite spontan .. skriver som om det är här och nu .. SÅ KÄNNER JAG DET ..
MEN när ni läser det kan det ha gått flera timmar eller dygn ..
TITTA när jag lagt in inlägget och tänk tillbaks på den dagen som var då  ..
HEJ SVEJS ..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar