fredag 4 januari 2013

NATT NATT

Ska snart dyka ner i sängen

FÅR ta bloggfotona till hjälp i dag .. för det går fortfarande inte att lägga in bilder ..
FÅR kolla och undersöka det mer i morgon ..

ATT JAG har virkat 4 gröna kattmöss kan jag inte visa.. så jag talat bara om det så här
ALTSÅ 4 kattmöss ahr jag virkat i dag .. FÖR korsorden är slut .. och inte kom ÅRET RUNT som den skulle  .. UNDRAR om det är posten som slarvat .. eller redaktionen  ..
SÅ då får jag virka i stället ..
 Får jag lust kanske jag går och köper en korsordstidning i morgon ..
eller skriver ut några på DATORN .. finns sidor där man kan göra det om man vill ..
KANSKE .. men bara kanske att jag ska se filmen som börjar om en stund på KANAL 1
HIMLEN ÄR OSKYLDIGT BLÅ ..
Lyssnat på TACK FÖR MUSIKEN .. kollat lite ..
TITTADE på GLADIATORERNA på 4-an förut

LILLA änglakatten KURRE och jag säger GOD NATT NU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar