måndag 7 januari 2013

SENA kvällen nu

Trött efter en struldag .. på flera sätt

MEN dagens lutade bra med "PARTY"
JA men inget vanligt party..
PARTYLITE .. LJUSPARTY
Så trevligt med vänner .. blev några nya vänner också ..
men om vi ses nåt mer veta jag inte nu

Photo: Massor av färger och dofter finns

LITET kort på alla färger som ljusen finns i  och olika dofter
Photo: Uppdukat för demonstration  Photo: LJUSEN är tända

HÄMTAT dessa bilder från min facebooks-sida
FÖR jag får inte in bilderna på vanligt sätt ..
NU orkar jag inte kolla mera vad det är för fel ..

NU SÄGER JAG GOD NATT ALLA VÄNNER


2 kommentarer:

  1. Har hört att det är Explorer som inte fungerar. Testa Chrome eller Firefox, de som använder de som webbläsare har inte haft problem i helgen.

    Nu ska jag också sova gott.

    SvaraRadera