söndag 20 januari 2013

Sol o moln

Men det blåser lite för mycket ..

VAR ute en kort sväng  och postade ett brev..  för jag har en bekant som fyller 85 år i morgon

Han får titta på min fina tulpanbukett
Men han ser inte denna .. JAG har däremot sänt ett fint kort som jag fixat till i datorn med andra fina blommor på ..



SOM vanligt gick jag in på Internet Explorer .. då kan jag ju inte lägga in bilder .. Så logga ut.. och logga in på FireFox

Så trist att Internet Explorer inte får ordning på sina hemsidor .. Byta Webbläsare när man ska gör vissa saker är inte kul


JAG var ute en kort sväng förut .. som jag sa .. DÅ fick jag några fåglar på kort


SKATA nr 1 är på gatan och trippar över nästan under en bil .. Kommer upp på  parkeringen och går iväg ..

DEN andra eller dom två sista bilderna .. är utanför ICA .. den försöker gömma sig bakom soptunnan.. men jag hann få kort på den





I dag blir det nog bara tv-tittande .. virkning .. korsord .. vännen är fortfarande kvar hos sina barn 

HA EN BRA HELG .. Solen kom men lite blåsigt i dag -4,4 grader ..  många moln ..

DAGENS NAMN:   Fabian och Sebastian

DAGENS CITAT: När alla tänker lika , Tänker ingen särskilt mycket

HEJ SVEJS ..  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar