lördag 19 januari 2013

Lite undran

JAG bara undrar
VARFÖR denna bakgrund inte kommer fram när jag är inne på Internet Explorer .. när jag länkat över denna sida till Facebook .. det är en helt annan bakgrund då .. ska ju vara detta  blåa moln ..

Ibland undrar jag varför det blir si eller så .. ... JAG har alltid haft Internet Explorer .. men så strulade hemsidan .. så när jag är på den och ska skriva så får jag gå in på FireFox ..

NU när jag var på Facebook  var det inte den bakgrunden på min hemsida .. helt konstigt.. så går jag hit via FireFox .. då är det som det ska .. ska kolla igen .. för kan bero på att jag hade plockat bort en massa bilder  .. och tagit bort den .. Men det trodde jag inte skulle göra nåt.. 
FÖRUT så har det varit ok .. men inte i dag ...

JA  detta underliga nätverk.. som man bara fattar en del av
KAN någon tala om för mig varför det blir så här på Facebook . när jag länkade över bilden härifrån på fm..  Aldrig blivit så förut..










 MÅNEN var uppe redan klockan tolv i dag

OCH det är mycket rimfrost som gnistrar i solen denna dag









NU är det em . jag har nyss tagit mig en fika .. Ska nog ta fram virkningen när jag är klar här .. 
HEJ SVEJS GO VÄNNER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar