måndag 28 januari 2013

Sol o molnd

ÄR det i dag

DAGENS VÄDER:. Nollgradigt. sol o moln, svag vind lite snö i natt



Kl 23  i går kväll


Kl, 9,00 i dag måndag












Skugga på garderobsdörren i sovrummet

















Moln på framsidan kl, 9,00  och ett flygplan är på väg någonstans också









  Snöskottning på trottoaren under min balkong .. DEN får jag skotta själv.. i dag var snön tung där
NOLLGRADIGT ute














Lite snö som hamnat på mellanväggen på balkongen .. högen är lite gammal ..  bara ett tunt lager snö kom i natt









Glömde ett av mina intressen i går .. KORSORD

DET löser jag både nu och då .. bara det finns några hemma . ANNARS kör jag ut några på datorn ..











DAGENS CITAT:  Kruxet med goda idéer är att det snabbt urartar till hårt arbete

DAGENS NAMN:   Karl och Karla .. Kungens namnsdag .. flaggdag

OCH min kära sambo hette Karl som andranamn ..

HEJ SVEJS go vänner 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar