onsdag 9 januari 2013

Kvällsprat

Lite moln från några dagar i somras ..
LITE återblickar från då

JAG fotar ju moln nästan varje dag .. Spara dom som är trevligast

NU har det ju varit strul ett tag med INTERNET EXPLORER  
Så jag har inte fått in bilder som jag velat .. 
Så fick jag tips om att det var strul där .. att jag kunde använda FIREFOX 
DET HADE JAG INSTALERAT FÖR ETT BRA TAG SEDAN 
men använde det inte

Så jag testade det .. men det behövs uppdateras .. TAR det en annan gång
NU får jag in bilder.. så det är INTERNET EXPLORER som det är fel på

Så finns det en annan webbläsare  som heter GOOLE CHROME
JAG vill inte byta just nu .. så nu får det vara som det är  .. men bra att veta
MEN knepigt att dom inte får ordning på det .. varit så här ett bra tag nu ..

SÅ go vänner hej svejs

2 kommentarer:

  1. Har du gmail är de inte alltid du kommer in om du inte har Chrome.

    oOm du vill kan du få gissa på en bild hos mig. Inga priser, bara en liten grej ändå.

    Kram

    SvaraRadera
  2. MAn lär sig nåt nytt hela tiden .. SKA Kolla på din sida senare.. varinne i gpår och tittade .. fina bilder.. HA DET SÅ BRA

    SvaraRadera