lördag 19 januari 2013

Kallt

MEN sol denna lördag

DAGENS VÄDER: Sol  Minus 15 grader .. gnistrande snö på alla träden














DAGENS NAMN: HENRIK .. det sa jag ju igår. då blev det fel

DAGENS CITAT: Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man

I dag är det för kallt för min fibrokropp att gå ut.. trist på sitt sätt när det är så fin sol där ute .. MEN jag vet hur det blir om jag går ut  .. så är jag inte tvungen .. så stannar jag inne ..

Lite bilder kommer nu ...    DAGENS SN
        





                                                                                                    HUSTAKET från balkongen

 
I går var denna skönsjungande Nyköpingstjej på tv-n ..På GO KVÄLL ..  HON var med i melodifestivalen för några år sedan .. men kom inte riktigt ända fram  ANNA BERGENDAL heter hon









VAD SKA SKE I DAG .. gör som jag brukar .. tar dan som den kommer ..  
LITE korsord  ... LITE VIRKNING kanske  TV-TITTANDE


HEJ SVEJS FÖR I DAG .. eller för nu          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar