torsdag 24 januari 2013

Kallt väder

Denna torsdag

DAGENS VÄDER: 15 grader var det tidigt. nu när kl, snart ä3 11,30 är det 10 minus .. 
Solen skiner  från en klarblå himmel ..  

DAGENS NAMN: Erika

DAGENS CITAT:  Purung är jag inte .. Men bäst före datum har inte gått ut än

I dag ska jag till fortvården .. ska bli skönt ..
Dessa bilder är från 2010 när jag var där en gång .. jag går dit ganska så regelbundet .. för jag har svårt att räck åt att fixa mina fötter själv. då jag har en höftskada . och fibromyalgi .. så jag är ganska så stel ..  
Så skönt att gå dit ..







 VERKTYG som används vid  fotvård. 
En  bild jag hittade på nätet en gång för länge sedan










MINA fötter TAGIT nån gång hemma på hallmattan .. eller är det balkongen .. likadana mattor där





JAG tycker om att sticka .. MEN undrar om någon vill ha dessa kallingar  .. INTE jag som stickat också  ett bildfynd en gång  på nätet.. OCH när jag letade efter fotbadsbilderna kom denna bild fram
Snygga på sitt sätt











SÅ ska jag ta lite LUNCH innan jag ska iväg till fotvården .. Hoppas min tvättmaskin hinner stanna innan så jag kan hänga tvätten  .. den blir skrynkligare om den får ligga kvar .. i maskinen 


HEJ SVEJS .. tills  nästa gång vi ses ..



2 kommentarer:

  1. Samma väder här också.
    Blomman heter Ardisia. Du vet väl att det blir ett litet träd av det, inomhusträd alltså (om man har tur)

    Ha en fin dag

    Kram

    SvaraRadera
  2. HEJ.. att det blir ett träd visste jag inte .. fick den och hon sa att den inte fick torka ut helt.. men ändå snålt med vatten .. NU ska jag leta och läsa om den .. FÖR hon kom inte ihåg vad den hette.. för jag glömde ju det..MEN nu är det noterat..
    TACK för det

    SvaraRadera