måndag 7 januari 2013

Trist dag

MEST för att jag inte får ordning på sidan

JAG kan ju inte engelska heller. så det är lite knepigt..
INTE hittar jag nån översättning
VARIT inne på min WORDPRES-SIDA och letat där också ..
NU vet jag varken in eller ut
VAR SKA JAG VARA ..
MÅSTE jag uppdatera och betala ..
VAD då .. då är det ju inte gratis

Men fattar inte varför jag inte annars  inte får in bilderna ..
MEN hittar inte var jag ska uppdatera ..
MEN börja på nytt igen .. INTE kul det heller  ..

Så nu blir det bara skriva så länge ..

BLÄ  BLÄ  och åter blä   är det just nu ..

OCH lilla bilen är fortfarande trasig i Norrköping ..
INTE HAR dom ringt från verkstaden  ..

LITE möss har jag virkat  alltid något ..
DETTA är dom senaste som kommit till denna senaste veckan ..


FÅR gå omvägar för att få in bilderna



DET blir bilder ni sett förut
ORD PÅ VÄGEN

HEJ SVEJS ..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar