tisdag 22 januari 2013

Sol och kallt

Men stadspromenad var ett måste .. 

Eller var det det .. jo det var det

Ibland måste man ner till centrum.. fast man nästan bor där   Och i dag var en sådan dag ..

DAGENS VÄDER. Sol och svag vind .. -8,1 grader

DAGENS CITAT: Det är aldrig för sent att få minnen för livet

DAGENS NAMN:  Vincent och Viktor

NÄR jag var på stan.. så efter alla ärenden så tog jag å vägen hemåt .. eller som jag brukar säga bakvägen  .. DÅ tar jag vägen förbi Storhuskvarn .. inga fåglar där i dag  .. men vilken fart det var i forsen ..   LITE blandat med bilder från Storhuskvarn
Storhuskvarn Taket på det stora huset. där det i dag är restaurang .. Så LAXTRAPPAN som är nästan helt igen isad ... 
 LITE nya kattmöss blev det i går
En av mina tulpaner som är utslagen på bordet

                                                                                    Här är tygaffären  där  jag handlade kardborrband
JAG hade ju inget hemma när jag skulle fixa den där badkilten häromdagen  .. 
NU kan jag fixa till den                                                                                           
HEJ SVEJS GO VÄNNER för i dag 

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera