lördag 5 januari 2013

Lördagkväll

NJA  ..  nästan kanske jag ska säga.. kl, är 17,41


JAG längtar till sommar .. NJA jag tar nog våren först

FÖR i dag är en sån där trist dag . inget händer.. bloggen strular .. bilder får jag hämta gamla som finns i album här någonstans .. För jag fattar noll var allt är eller finns  ..
DETTA med bloggar och internet .. DET ÄR lite av ett mysterium på sitt sätt

MEN SÅ ROLIGT .. ännu roligare om allt funkade som det ska

JAG skrev till nån adress som jag fick när jag startade .. få se om det blir nåt svar därifrån .. nu är det ju helg... så jag får väl  vänta tills på måndag ..

JAG har letat och kollat både här och där .. men fattar inte varför jag inte får in några bilder ..
 från mina mappar .. VILL inte lägga in på facebook först och hämta därifrån  .. DUBBELT jobb blir det då .. för jag länkar ju över bloggen till FB sedan.. Så jag vill inte göra så .. och så ska det ju inte  vara

JAG vill ju ha en nu bild överst i bloggen .. det går ju inte nu ..
 BARA ATT VÄNTA OCH SE .. vad som händer ..

HEJ SVEJS

TIDEN DEN GÅR

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera