söndag 6 januari 2013

KVÄLL

SNART är det , det .. Nästan mörkt ute


NU har jag haft hundbesök  och en väninna här.. trevligt ..

INGA bilder nu heller..


FÅR LÅNA FRÅN MIN EGEN FACEBOOKSIDA ..
Photo: BESÖK i dag

Här kommer jag

SEDAN fikade matte och Margareta .. jag nosade runt i lägenheten och så skällde jag lite ..
DÅ satte matte på mig kopplet ..
Sedan fick jag bara ligga still .. Men det var trevligt det också ..
HEJ DÅ FRÅN MATTE MARGARETA OCH HUNDEN OXANA 
och MARGARETA  SOM JAG HAR HÄLSAT PÅ 

 I morgon ses vi igen

DÅ ska min matte Margareta bjuda några tanter på LJUSPARTY ..
Men jag kanske ska vara hos min HUSSE DÅ ..
FÖR det är delad vårdnad om mig.. Precis som med en del tvåbenta

HEJ DÅ ......

2 kommentarer:

  1. efter.se står det %20/ efter din adress och när man klickar där så kan inte sidan visas går jag in och skriver din adress och tar bort %20/ så kommer jag in men det är ju lite onödigt krångel.

    SvaraRadera
  2. KONSTIGT.. för jag kollade,, finns inget när jag är på din sida där jag skrivit min adress ..och ska skriva..Om det kan bero på det dfelet som är på min sida.. Skrivit till nåt ställe.. få se om jag får svar i morgon .. SKA TESTA igen ..ELLER gör som jag .. spara på favoriter .. när sidan är öppen .. då kan du gå in direkt därifrån ..

    SvaraRadera