fredag 11 januari 2013

Snöväder

Är det denna fredag och bilstrul


Snöar gör det och blåser  -3,8 grader

DAGENS CITAT: Några kloka ord kan vara bättre än en hel predikan

DAGENS NAMN: Jan o Jannike

SÅ detta bilstrul som började för en vecka sedan .. Vännen lånade bilen som han brukar
Körde  sin dotter till flyget .. Så på tillbakavägen till Finspång där han skulle vara hos sin andra dotter några dagar ..
DÅ ..
PANG BOM
TVÄRNIT I EN KORSNING
Bogsering till en verkstad .. Men dom kunde inte fixa den ..
den flyttas till en MAZDA-VERKSTAD  
STÖRRE fel  än vad man kunde tro
FJÄDERN  till spännremmen till kamremmen var av ..
KAN bli en större reparation än vad man kan ana
GAMLA bilar som har ett värde på 15000:- 
är inte värt att laga för..  om man har otur kanske runt eller över 20000:-

SÅ nu har jag ingen bil ..
Hittade detta kort just nu när jag bytte hjulen

Så vad ska ske nu.. tramcykel .. inget för mig denna årstid ..
SÅ här såg det ut när det var som mest snö en vintedag  för julen som varit nyss

FORTFARANDE strul med att lägga in bilder ..
VILL inte ta firefox i dag.. så bara gamla bilder blir det

HA DET SÅ BRA ALLA VÄNNER ..

LILLA snöskottaren får komma fram i dag
FÖR det har snöat en hel del i natt
HON är ju för söt .. med sin lilla skyffel ..

HEJ SVEJS

2 kommentarer:

  1. Det går inte skriva. Texten hoppar bort- Återkommer

    Kram

    SvaraRadera
  2. DET är nåt fel på INTERNET ECPLORER .. om det påverkar här ochså .. för mig fungerar det här .. NU .. men bilderna.. då får jag gå in på fireFox och lägga in.. HA DET SÅ BRA

    SvaraRadera