onsdag 9 januari 2013

Nattuggleri

Sitter här i natten


Bara för att jag inte kan sova
Ute är det +-0 grader ..
nu är kl, nästan 1 denna onsdagsnatt

Ska väl lligga i sängen .. men när man inte kan sova  .. kan man väl sitta här en stund

Lade mig kl,21,05 då var jag astrött .. tog en tablett  .. för fibron och jag var osams  ..
SOMNADE direkt .. men vaknade igen vid några minuter för midnatt ..
KUNDE inte somna om ..
GRUBBLADE på .. hur det kommer att bli med min bil  ..
DEN som nu är på en MAZDA- Verkstad i NORRKÖPING 
OCH jag är här i NYKÖPING .. där jag bor  ..
VÄNNEN  KOMMER inte hem  ..Men han är hos dotter och barnbarn ... 

HAN hade bilen när det blev stopp i en korsning ..
BARA så där ..  NU får jag se nu onsdag förmiddag vad som händer ...
DET värsta är kostnaden .. den har inte jag och inte vännen heller  ..
TUR jag har lite sparpengar ..MEN dom hade man kunnat haft roligare för  ..
Försäkringen tar inte verkstadskostnaden .. då bilen är för gammal ..
JA, ja så kan det gå .. en 12 år gammal bil .. som varit så pigg hela tiden ..
JAG har haft den  i 6 år ... 

NU ska jag väl försöka sova igen

NATT NATT GO VÄNNER

VAD hjälper att grubbla ..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar