måndag 14 januari 2013

Bilen såld..

Nu är humöret bättre


Bilen är såld.. TRIST ändå på sitt sätt ..
FÖR jag hade ju velat ha min lilla rara bil kvar ..
Men en reparation som man inte vet var den ska sluta på en 12 år gammal bil . är inte bra .. som gått över 10.000 mil .. och ett värde på 15.000 .. då kan man inte lägga ner så stora pengar ..
DEN såldes till en kille som jobbade på verkstaden där bilen hamnade efter att den första verkstaden inte kunde hitta felet..
KAMREMMEN var inte av .. det var en fjäder som håller det hela.. jag kan inte förklara  hur det hänger ihop ..
Men fick bättre bud av denna kille en av en anna kille.. så jag är nöjd.
NEJ det är jag egentligen inte .. för jag ville att det skulle vara ett enkelt fel .. men som sagt .. BILARNA dör likson vi människor .. eller blir svårt sjuka ..SÅ är det och så förblir det ..

NU är det slut på bilhistorien för evigt


Photo: Glömde potatisen i går.. SLUT var det här
Potatisen var slut hemma .. och även här .. på ICA.. Pratade med en tjej .. så det kom snart en full vagn .. så jag fick mina potatisar ..


Photo: Och på framsidan 
DET var lite molnigt en stund på förmiddagen .. -4 garder var det då ..
NU är det minus 3

DAGENS NAMN: Felix och Felicia

DAGENS CITAT: Att vara ledare innebär ofta att tjäna andra

Fortfarande strul med att hämta bilder .. så jag lånade från min egen facebooks-sida i dag ..
FÖR att hoppa mellan FireFox och Internet ecplorer är inte kul.. JAg gillar inte FireFox-sidan .. KANSKE mest att det är ovan .. SKA kolla med min datkille .. få se om han kan hjälpa mig.. 

Vännen ska åka till verkstaden och hämta hem allt som är i bilen så vi ses mot kvällen ..
SKA bli trevligt att ses igen .. en drug vecka blev han där mer än som det skulle vara .. MEn han är lika ledsen som jag över att bilen inte går att laga .. går gör det väl .. men inte till ett rimligt pris .. för oss båda ..

HEJ SVEJS MINA VÄNNER







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar